Dne 20. 2. 2024 se naši studenti zúčastnili okresního kola konverzační soutěže v německém jazyce v …
Ve středu 10. května se němčináři z 5.O, 1.A a 2.A vypravili na exkurzi do Saského Švýcarska. Pojďte se tam alespoň takto zprostředkovaně vydat s námi.
V úterý 4. října 2022 se studenti tříd kvinta a 1.A po několikaleté covidové pauze opět vydali na …
Dne 10. května 2022 se konalo Celostátní kolo konverzační soutěže ve francouzském jazyce . V …
Naše studentka Alena Kuncová dosáhla první dubnový víkend obrovského úspěchu v mezinárodním závodě …
V letošním Krajském kole konverzační soutěže ve francouzštině mělo naše gymnázium reprezentanty …
O víkendu 25.2.-26.2. 2022 se naši studenti z 4.O a 6.O zúčastnili soutěže Ideathon 2022, kterou …
Florbal je oblíbeným sportem na gymnáziu. Dokázali to svěřenci z 3.O a 4.O coachovi na OK v Pelhřimově 9. 11. 2021. Získali 3. místo a trenéra nezklamali.
Sportu zdar!
V září a říjnu tohoto školního roku se třídy prima, sekunda a tercie zapojily do 11. ročníku česko-slovenského projektu "Záložka do knihy spojuje školy". S radostí a chutí vytvářelo 90 našich nejmladších studentů záložky na téma "Radost ze čtení ukrytá ve verších básní nebo v próze."
14. října, těsně před uzavřením nižšího stupně gymnázia, jsme stihli projekt dokončit a hotové záložky spolu s propagačními materiály naší školy i našeho města odeslat studentům partnerské školy, kterou se stalo Gymnázium v Nitře. Doufáme, že se na Slovensku budou výrobky humpoleckých studentů líbit a že se dětem podaří s tvůrci jejich záložek vzájemně spojit a komunikovat. A při dobré vůli a troše štěstí by se mohla spřátelit i obě partnerská gymnázia...
Do mezinárodního projektu Záložka do knihy spojuje školy 2020 se zapojí 90 dětí z primy, sekundy a tercie. Jde o 11. ročník mezinárodního česko-slovenského projektu Záložka do knihy spojuje školy, který spolupořádají Slovenská pedagogická knižnica v Bratislave a Knihovna Jiřího Mahena v Brně. Tématem letošního ročníku je Radost ze čtení ukrytá ve verších básní nebo v próze.
Na základě přihlášek budou z českých a slovenských škol vytvořeny partnerské dvojice dle druhu a typu školy a počtu přihlášených žáků. Zatím tedy neznáme nové kamarády z budoucí partnerské školy ze Slovenska, ale TEŠÍME SA!
Město Humpolec vyhlásilo výtvarnou soutěž k 30. výročí sametové revoluce: Humpolec očima dětí.
Symbolicky jsme na město odnesli právě 30 výtvarných děl.
Sešlo se celkem přes sto padesát originálních výtvarných děl, která v listopadu zdobila prostory humpolecké radnice. Veřejnost pak mohla hlasovat pro své favority v každé ze čtyř kategorií.
V kategorii C určené pro druhý stupeň ZŠ a nižší gymnázia vybojovala první místo Viktorie Zelenková ze sekundy a druhé Veronika Zukalová z tercie. Střední školy soutěžily v kategorii D, kde druhé místo patřilo Tereze Prchalové a třetí Lukáši Kováčíkovi (oba ze sexty). Slavnostní vyhlášení a předání cen proběhlo 12. prosince v obřadní síni městského úřadu.
Gratuluji vítězům!
Ve středu dne 20.11.2019 se uskutečnil v naší škole "Den s němčinou" (Autobahnspiel).
Tuto akci pořádal Goethe Institut Praha.
Jedná se o zábavnou hru, při které plní žáci zajímavé úkoly na 16 stanovištích.
Otázky se týkají německých reálií z různých oblastí (věda, technika, literatura, sport apod.).
Žáci jsou rozděleni do 3 - 5 členných skupin, všichni dostanou průkaz k zapisování svých výsledků, a poté "cestují" po vybraných německých městech, pro jejich hodnocení jsou důležité také "ujeté" kilometry.
Průběžné výsledky mohou týmy sledovat na světelné tabuli, čas hry je omezen na 60 minut.
Hra je výborně připravena a dokáže děti rychle a velmi dobře zaujmout.
Akce se zúčastnili žáci (němčináři) ze tříd sekunda, tercie, kvarta, kvinta a 1.A a podle jejich názorů byla hra "super".
Nejúspěšnější týmy byly z kvarty a tercie, žáci obdrželi praktické sportovní tašky, ostatní účastníci si s chutí rozebrali nabízené balonky a odznaky
Ať je naše prima prímaPrvní den to bylo hraní
a vzájemné poznávání,
poté jsme si prošli školou
samo sebou s naší mapou.
Naše škola si klade za cíl připravit své absolventy pro vysokoškolské studium a vytvořit základy pro jejich celoživotní vzdělávání. Usilujeme o propojení individuálních potřeb každého žáka s budováním školní komunity.