Sedm projektů našich spoluobčanů k vylepšení prostředí ve městě postoupilo do užšího výběru. …
Naši maturanti z oktávy a 4.A převzali maturitní vysvědčení. Přejeme jim úspěšný start do dalšího …
Začátkem dubna se dva zástupci naší školy, vyučující RNDr. Luděk Míka, PhD. a septimánka Veronika Z…
Opět je možné si udělat radost a nakoupit si volnočasovou školní kolekci oblečení. Tentokrát je …
14. května vyrazily tentokrát dva týmy na MatFyz do Prahy, aby se pokusily urvat pro sebe kousek …
V Jihlavě vzniká projekt na podporu francouzštiny nad rámec školní výuky pro studenty i dospělé. …
V závěru posledního studijního roku stihla maturantka Anežka Miková doslova urvat druhé místo v …
Letos poprvé se zúčastnili dva naši zástupci krajského kola Ekonomické olympiády. Jan Pohan a Petr …
Ve středu 15. 5. 2024 se 16 dobrovolníků ze třídy kvinta vydalo do ulic Humpolce, aby společně …
V Litoměřicích proběhlo mistrovství Čech ve street dance "Czech Dance Tour 2024"
Vážení uchazeči, vážení rodiče! Děkujeme za Váš zájem o studium na našem gymnáziu. …
Společně jsme probrali první tři měsíce v projektu DofE. Vzájemně jsme sdíleli první zážitky z …
Na jaře probíhá každoročně matematická soutěž Klokan. V nižších kategoriích se jí zpravidla účastní …
Složení Školské rady Gymnázia dr. A. Hrdličky Humpolec Za zřizovatele: …
Projekt neziskové organizace Post Bellum Příběhy našich sousedů pomalu spěje do finále. Pětice …
V dubnu proběhlo na gymnáziu další setkání učitelů fyziky, tentokrát na téma piva. Učitelé si s …
Vážení rodiče, vážení zletilí studenti, od pondělí 22.4. do středy 24. 4. 2024 proběhnou …
Stříbrná medaile a postup do kola celostátního. Sekundáni – blahopřejeme!
Sekundáni navštívili inspirativní výstavu "IN MARGINE: Rám, sokl, vitrína" v 8smičce! Tato výstava …
I letos jsme se účastnili Pangey – matematické soutěže pro žáky do 9. tříd. Nejlepších výsledků se …
Naše škola si klade za cíl připravit své absolventy pro vysokoškolské studium a vytvořit základy pro jejich celoživotní vzdělávání. Usilujeme o propojení individuálních potřeb každého žáka s budováním školní komunity.